01 kwietnia 2011

Travel memories ~3~

Dziś piątek, więc pokażę Wam kolejną odsłonę mojego dimka:)


Jeszcze troszkę mu brakuje, ale myślę, że do następnego piątku uda mi się go skończyć. 
Po zdjęciu z tamborka materiał wyszedł strasznie krzywy, porozciągany:( Ale swoje odleży i będzie piękny:)

Wczoraj dostałam dodatek do ostatniego TWOCS wraz z listem, że przepraszają za niedołączenie go do gazety. Byłam bardzo zaskoczona, bo nie wiedziałam że taki dodatek w ogóle miał być:)



Zachciało mi się pinkeepa i chyba wezmę udział w tej zabawie:) Będzie to mój debiut pinkeepowy, ale kiedyś przecież trzeba spróbować czegoś nowego:)
Wczoraj w IKEA kupiłam takie materiały:


filc już mam, brakuje mi tylko szpilek i wstążeczki. Nie mam za to pomysłu na obrazek, ale coś tam zaraz wymyślę. 

Przez ostatnie dni mało bywałam w domu, więc i krzyżyków mało przybyło. Kubusiowi doszedł tylko kawałek płaszcza:


A ja mam tyle pomysłów i planów... czas goni, a doba się nie wydłuża:(

4 komentarze:

  1. Super, że dołączysz do zabawy ;o) materiały śliczne ;o)

    OdpowiedzUsuń
  2. Haniu pędzisz jak burza z tym Dimkiem :-)
    już jestem niezwykle ciekawa twojego pinkeepa - na pewno będzie śliczny

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam sie z MYSIĄ! Materiały ą śliczne! Czy Byłabyś zainteresowana moim pierwszym CANDY? Zapraszam. Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony po sobie ślad :)