01 lipca 2011

Słodki talerzyk

Kilka dni temu dostałam przesyłkę z kanwą Plichci z kuchennego RR. Dziś w końcu się za nią zabrałam i po kilku godzinach mój obrazek był gotowy:) Troszkę dziwnie mi się wyszywało, bo pierwszy raz stawiałam krzyżyki w inną stronę niż normalnie.




I jeszcze przykra sprawa: obawiam się, że nasze prosiaczkowe RR zostanie zakończone przed czasem:( Kilka kanw utknęło u bardzo nieodpowiedzialnych osób (m.in. moja)... Szkoda mi bardzo dziewczyn, które się w to zaangażowały... 

9 komentarzy:

  1. Haniu, dziękuję za pięknie wyhaftowany talerzyk :). Szkoda, że z prosiaczkami sprawa utknęła, ja mam nadzieję, że nasze RR będzie bez problemów :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny talerzych. I faktycznie szkoda, że niektóre RR kończą swój żywot w tak przykry sposób...

    OdpowiedzUsuń
  3. Przykro mi z powodu prosiaczków, mam nadzieje że odzyskasz kanwę, a obrazek na kanwie RR śliczny ;o)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czarodziejska czarna nitka -widać wyraźnie jej magię:)talerzyk śliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo podoba mi się ten wzorek kuchenny :-) talerzyk wyszedł super
    a dlaczego robiłaś xxx w drugą stronę ??

    OdpowiedzUsuń
  6. Serduszko na talerzu - piękne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie:) ja też stawiam xxx w ten sposób, czy to znaczy, że robię odwrotnie?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony po sobie ślad :)