17 października 2012

Wymianka karteczkowa na Boże Narodzenie

Pamiętacie moją zeszłoroczną wymiankę?

W tym roku też postanowiłam zorganizować taką zabawę i po cichu liczę, że znajdzie się równie wielu chętnych:)




Zasady podobne jak w zeszłym roku:

- do udziału zapraszam tylko osoby prowadzące bloga
- zapisy tylko pod tym postem-zostawiając komentarz wyrażasz chęć wzięcia udziału w zabawie 
- zapisy od teraz do 17 listopada
- losowanie i wysyłkę adresów przeprowadzę do 20 listopada
- każda z nas wykona dwie kartki bożonarodzeniowe dowolną techniką
- karteczki wysyłamy do dwóch różnych osób w takim terminie, aby zdążyły dotrzeć do Adresatek przed Świętami
- karteczkami chwalimy się na swoich blogach najwcześniej 24 grudnia
- wysyłamy tylko kartki, bez słodkości i przydasi (chyba że ktoś bardzo pragnie obdarować swoją Połówkę/Połówki, ale nie jest to obowiązkowe)
- po zapisaniu się na wymiankę proszę o maila ze swoim nickiem blogowym, adresem, adresem bloga i ewentualną zgodą na wysyłkę kartki/kartek za granicę; mój mail: hanjah@gmail.com
- proszę Was też o przesłanie mi zdjęcia/zdjęć zrobionych przez Was kartek-z tych zdjęć wykonam kolaż podsumowujący naszą zabawę
- chętne osoby mogą umieścić banerek na swoim blogu


Zapraszam serdecznie do zabawy!


Do zabawy zapisały się:

31 komentarzy:

  1. No to ja będę pierwsza :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też z chęcią dołączę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie się zapiszę, choc moje zdolności dopiero raczkują ale postaram się:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo chetnie sie dopisuje.

    OdpowiedzUsuń
  5. W ubiegłym roku brałam udział w zabawie to i tym razem chętnie przystąpię do niej :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rok temu brałam udział, to i teraz z chęcią się zapisuję :D.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Tez chcialabym sie zapisac, jestem poczatkujaca jak i w bloggowaniu, jak i xxx , ale chce sprobowac moich sil. Mam tylko nadzieje, ze nikogo nie zawiode :)
    pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  8. Byłam w pierwszej wymiance to i w drugiej chętnie wezmę udział-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też chce. chwilotrwaaj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też jestem chętna:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja tez sie przylaczam jak w zeszłym roku :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo chętnie wezmę udział w zabawie :) Pozdrawiam serdecznie

    http://dziergaczkadotka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Karteczkowy zawrót głowy się szykuje. Z chęcią dołączę.

    OdpowiedzUsuń
  14. I ja się z przyjemnością zapisuję!

    OdpowiedzUsuń
  15. Z chęcią wezmę udział w Twojej wymiankowej karteczce (mogę być jako Anula2010, zebyśmy się nie myliły ;))

    OdpowiedzUsuń
  16. Dwie karteczki - to dam radę :)))Zapisuję się :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Chętnie i ja dołączę do zabawy :) Z przyjemnością zrobię kartki :)

    Pozdrawiam

    Ivo

    http://weavingcraft.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. To ja również spróbuje sprawić komuś radość wysyłając życzenia świąteczne:)

    OdpowiedzUsuń
  19. To może i ja się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Długo ze sobą walczyłam, ale bardzo chętnie przyłączę się do zabawy i w tym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo chętnie dołączę do zabawy. Wspaniały pomysł. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale fajny pomysł na zabawę! Akurat jestem w trakcie tworzenia kartek na święta więc dwie więcej to żaden problem. Zapisuję się!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Osatnio wpadłam w rytm kartkowania więc
    chętnie bym dołączyła :)

    OdpowiedzUsuń
  24. To i ja się jeszcze dopiszę ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony po sobie ślad :)