15 listopada 2012

SAL Lizzie Kate


W tym roku bawiłam się w SAL minihafciki u Dendrobium. Bardzo mi się podobała taka całoroczna zabawa, dlatego postanowiłam zorganizować coś podobnego na następny rok;)

Mój wybór padł na kalendarz Lizzie Kate: 



Jeśli ktoś miałby ochotę bawić się razem ze mną, oto garść zasad:

- do zabawy zapraszam wszystkich chętnych-prowadzenie bloga nie jest konieczne

- zapisy prowadzę do 31 grudnia 2012 (komentarz pod tym postem)

- wzorki będę wysyłać co miesiąc, pierwszy poleci do Was po 1 grudnia

- wzorki nie są duże (47x47 krzyżyków), miesiąc na pewno wystarczy na wyszycie jednego

- wyszywamy tym czym mamy (choć legenda rozpisana jest na nici DMC) i na czym mamy-z obrazków mogą powstać pinkeepy, zawieszki lub jeden obraz

- prace będą linkowane na moim blogu w dniach 1-5 każdego miesiąca (pierwszy obrazek będzie można linkować dłużej), począwszy od stycznia (osoby, które nie prowadzą bloga proszę o przesłanie zdjęcie pracy na mojego maila), po tym czasie linkowanie danego obrazka nie będzie już możliwe

- spośród osób, które wyszyją WSZYSTKIE obrazki wylosuję jedną i przygotuję dla niej nagrodę-niespodziankę

- po zapisaniu się w komentarzu proszę o maila na adres hanjah@gmail.com o tytule "SAL Lizzie Kate" (proszę o podanie nicka i adresu bloga) - na ten adres będę wysyłać wzory

- proszę o umieszczenie na swoim blogu bannerka z linkiem do tego posta


Serdecznie zapraszam do wspólnej zabawy!

53 komentarze:

  1. na mini hafciki od razu sie zapisuje, sa sliczne juz wiem nawet gdzie go wykozystam jak skoncze.
    pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  2. ja się chętnie zapiszę, bo myślałam, żeby sobie jakiś kalendarz krzyżykiem machnąć, a ten jest fajny, więc dołączam do SALA:)
    pozdrawiam, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  3. i ja Haniu z wielka checia dolacze...kalendarz podobal mi sie od zawsze,tylko samemu nie bylo mozna znalesc motywacji,a tak w grupie razniej...

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja będę za Was trzymać kciuki i podglądać co jakiś czas bo akurat ten kalendarz nie jest na mojej liście :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obiecałam sobie,że nie zapiszę się już na żaden sal, ale wygląda na to ,że jednak się skuszę :-) proszę mnie również dopisać :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje postanowienie nie zapisywania się, znowu na nic się zdało :) chętnie dołączę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja tez sobie obiecywalam, ze sie nie zapisze, ale tak mnie korci...
    zapisuje sie :)
    uklony dla organizujacej :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam SAl-e.
    A wzory Lizzie Kate są moim faworytem.Zapisuję się.

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie posaluję z Wami! Haniu, dopisz i mnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja sie nie zapisze, bo kalendarz juz mam wyhaftowany i nawet opublikowany w Cross Stitch Gold:) Ale jestem ciekawa co dziewczyny wymysla z wykonczeniem go? Kto tak jak ja zrobi wafelki, a kto wymysli cos innego? Udanej zabawy i zeby wszystkim udalo sie dobrnac do konca:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapisuję się, już dawno miałam ochotę na takie maleństwa, i nawet już wiem, jak go wykorzystam

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się do zabawy. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. witam:) mam ochotę na takie cudne mini hafciki mam:) dlatego z wielką chęcią zapiszę się i ja:):) jeśli można?:)

    OdpowiedzUsuń
  14. I ja się bardzo chętnie zapiszę, to będzie mój pierwszy SAL:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja bardzo chetnie dolanczam do zabawy,mialam ochote sama wyhafcic ten kalendarz ale w wiekszym gronie zawsza lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  16. No i mnie uprzedziłaś :) Miałam taki sam pomysł :)Oczywiscie ze sie zapisuje. :) Pozdrawiam. PS.Email chyba masz z wymianki karteczkowej :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudny SAL i chętnie sie zapiszę na takie cudności:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Witam! ja też z przyjemnością się zapisze, to będzie mój pierwszy SAL i może zmobilizuje mnie do prowadzenia bloga, który istnieje w sieci od dawna ale jest nieużywany ;) pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Udanej zabawy Wam wszystkim życzę!:D Z przyjemnością będę podglądać Wasze postępy!:)

    OdpowiedzUsuń
  20. I ja się zapiszę, bo myślę, że to świetny materiał na pierwszy SAL :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Witam serdecznie chętnie i ja dołączę
    do tak zacnego grona :D pozDrawiaM ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo chętnie dołaczę do zabawy :-)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Chętnie dołączę do zabawy :)) Już dawno planowałam wyszyć coś takiego, teraz będzie większa motywacja.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. A na to jak na lato:)))
    Piszę się na wspólne haftowanie tego ślicznego obrazka.
    Dziękuję za zaproszenie
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  25. a niech mnie dundel świstnie - a zapisuję się.

    OdpowiedzUsuń
  26. Super. Zapisuję się. Co prawda walczę jeszcze z SalMadam, ale taki malutki obrazeczek raz na miesiąc pewnie uda mi się wcisnąć.

    OdpowiedzUsuń
  27. też sie chetnie zapisze jeszcze nigdy nie bralam udzialu w takiej zabawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wow, mój kalendarzowy ulubieniec:) Wzór leży ponad rok, kusi, teraz Hanulek kusi, ale ... chyba rozsądek zwycięży... może za rok?
    Będę za to gorliwie kibicować. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja też się zapisuję do listy :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Podejmuję wyzwanie :) kalendarz podoba mi się bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  31. Chętnie się z Wami pobawię:) Obrazki nie są duże, więc na pewno znajdę na nie czas:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Miałam w planach ten właśnie kalendarz jako pinkeepy, więc chętnie się dołączę :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo chętnie wezmę udział w tworzeniu tych małych cudownych obrazków. To będzie mój pierwszy Sal, ale zawsze kiedyś trzeba zacząć :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Zgłaszam się także do tak zacnego grona, będzie to mój pierwszy SAL,Renata

    OdpowiedzUsuń
  35. Maila wysłałam dawno, ale nie zapisałam się w komenatrzu :P

    http://anek73.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. Dopisuję się do listy tworzących :) Nigdy nie brałam udziału w takim SAL, może właśnie nadszedł czas...

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja również bardzo chętnie do Was dołączę :))
    Wyszywanie w grupie bardzo mobilizuje.

    OdpowiedzUsuń
  38. bardzo chętnie dołącze do was
    już dawno nic nie wyszywałam

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja też proszę o dopisanie mnie do listy. To będzie mój pierwszy taki udział. Z chęcia zrobię takie maleństwa :)

    http://izetta-nawariackichpapierach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. To będzie mój pierwszy w życiu SAL. Zapisuję się z chęcią, mam nadzieję, że sprostam terminom :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Raz kozie śmierć - dołączam do zabawy ;-)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  42. To będzie dobra mobilizacja bo od dawna chce taki kalendarz :)
    Zapisuję się!

    OdpowiedzUsuń
  43. Nie mam bloga, ale chciałabym spróbować swoich sił w takim wyzwaniu :)
    mikr13@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  44. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Usunęłam poprzedni komentarz, ponieważ zamieścił mi się przez pomyłkę, miał trafić gdzieś indziej :)
      Natomiast informuję, że już wyszyłam swój styczniowy obrazek. Ponieważ nie mam doświadczenia, nie jestem zadowolona.
      Może powinnam wyszywać potrójną nitką zamiast podwójną? Mam pruć? Wyszywać od nowa?

      Usuń
  45. ja tez sie dopisuje fajnie bedzie sie z Wami bawic :))

    OdpowiedzUsuń
  46. Zastanawiałam się, czy się zgłaszać, bo w sumie z czasem krucha, no ale co mi szkodzi, najwyżej będę z poślizgiem wyszywać. ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. No i złamałaś mnie Haniu....... (ja to jednak mamsłabą silną wolę....)
    Zapisuję się rzutamna taśmę.....

    OdpowiedzUsuń
  48. ja bym się chciała jeszcze zapisać!! Bardzo mi się podobają takie pinkeepy... może kiedyś się dorobię takiego cudnego kalendarza :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Moze i ja sprobuje? Zalapie sie jeszcze?

    OdpowiedzUsuń
  50. A jak zamieszcza sie baner na swoim blogu?

    OdpowiedzUsuń