10 grudnia 2014

Całoroczna zabawa wyzwaniowa - jest ktoś chętny?

SAL herbaciany dobiegł końca - wkrótce pokażę całość pracy.
Pojawiło się zatem pytanie - co dalej? Czy wezmę udział w kolejnej tego typu zabawie, czy może sama coś zorganizuję? Podoba mi się takie wspólne wyszywanie, dla mnie to ogromna motywacja do tego, by skończyć w terminie. Ale żaden ciekawy wzór nie wpadł mi w oko... zakiełkowała natomiast myśl o całorocznej zabawie wyzwaniowej... z niespodzianką :)

Zdjęcie stąd

Pokazałam bannerek, teraz przedstawię zasady i (nie)cierpliwe będę czekać czy ktoś zgłosi się do wspólnej zabawy ;)

1. Do udziału zapraszam tylko osoby prowadzące bloga (przede wszystkim lub głównie hafciarsko-krzyżykowego).
2. Zapisy od dzisiaj do 31 grudnia 2014.
3. Zapisy tylko pod tym postem (zgłoś się poprzez formularz, wystarczy kliknąć ADD YOUR LINK).
4. Na blogu należy umieścić bannerek z linkiem do tego posta.
5. Prace na zadany temat wykonujemy haftem krzyżykowym (kiedy tworzymy kartkę to wiadomo, że dodajemy bazę, kolorowy papier, wycinanki, koraliki, guziki etc.).
6. Prace powinny być nowe, wcześniej niepublikowane.
7. Pierwszy temat podam 1 stycznia 2015, kolejne będą podawane pierwszego dnia każdego miesiąca. Pierwszą pracę publikujemy dopiero w lutym - na wykonanie jej będzie nawet 40 dni ;)
8. Prace publikujemy na swoich blogach w dniach 1-10 każdego miesiąca (od lutego).
9. Pierwszego dnia miesiąca (począwszy od lutego) opublikuję specjalną notkę, w której sama pochwalę się moją interpretacją tematu. Uczestnicy będą mogli pod tą notką linkować swoje posty w dniach 1-10 miesiąca. Kto bawił się ze mną w SAL Lizzie Kate ten wie jak to działa ;)
10. Prace powinny mieć charakter użytkowy - stwórzmy więc kartki, obrazki, zakładki, poduszki, igielniki etc.
11. Tematyka będzie różnorodna, dostosowana do pory roku, miesiąca, świąt etc.
12. Spośród osób, które w terminie wykonają 12 prac, wylosuję jedną i przygotuję dla niej prezent niespodziankę :)

Zapraszam do zabawy :)

38 komentarzy:

  1. Chętnie się pobawię :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. a co mi tam jak zabawa to zabawa :) zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A czy musi to być nowa praca? Czy jeżeli już coś robię, a np. fragment pracy będzie pasował do tematu wyzwania i akurat dany fragment wyszyję w określonym czasie, to też może być?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może być :) ważne żeby post na dany temat ukazał się w dniach 1-10 miesiąca

      Usuń
    2. Ale to mało czasu trochę :( 1 dnia wyzwanie, zanim się przeczyta, przygotuje, a do 10 już linkowanie?

      Usuń
    3. Ok.... już doczytałam :P Na następny miesiąc :P :P :P

      Usuń
    4. Aniu ja też początkowo się przeraziłam terminami bo nie doczytałam :)

      Usuń
    5. Spokojnie ;) na przygotowanie pracy będzie nawet 40 dni :) jeszcze o wszyatkim będę przypominać, a regulamin poprawię żeby była jasność i nikt nie miał wątpliwości co i kiedy robimy ;)

      Usuń
  4. Chętnie wezmę udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczywiście ze biorę udział. Banerek wstawie wieczorem. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. No zebym sie tylko wyrobila ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. W tak doborowym towarzystwie to będzie wspaniała zabawa :)) więc oczywiście zgłaszam się.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zabawa bardzo mi się podoba, ale boję się, że nie dam rady, to na razie chętnie pooglądam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się:) Czuję, że bedzie fajna zabawa:) Uwielbiam konkretne terminy, dają niesamowitego kopa do działania:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna zabawa, będę wam kibicować, sama się nie zgłaszam bo jestem niesystematyczna i nie lubię tworzyć pod presją czasu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jestem kiepska w dotrzymywaniu terminów ;-(((

    OdpowiedzUsuń
  12. niestety sie nie przylacze bo mam pekno innych planów, ale pomysł bardzo mi się podoba i będę kibicować :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapisuje sie i mam nadzieje, ze podolam:) Jestem ciekawa co nam przyjdzie robic:) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się chętnie i pozdrawiam http://bubiejko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. To może i ja spróbuję:)))do trzech razy sztuka:)))powiedz tylko czy dobrze zrozumiałam-podajesz temat,wzór wyszukuję-wymyślam sama,mam miesiąc na wykonanie pracy i pokazuję ją u siebie do 10dnia następnego miesiąca a u Ciebie podaję link do mojej pracy?:))))

    OdpowiedzUsuń
  16. Wysłałaś do mnie mailika? bo nic do mnie nie dotarło.

    OdpowiedzUsuń
  17. zachęcające,ale chyba się jeszcze zastanowię

    OdpowiedzUsuń
  18. Super pomysł na zabawę :).

    I jaka mobilizacja :).

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo mnie kusi taka zabawa, ale też boję się, że nie zmieszczę się w terminach. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Hmmmm, pomyślmy... Herbatki udawało mi się ukończyć prawie w terminie, ostatnio mam nawet wolne chwile od pracy zawodowej, Tak czy inaczej wymyślam jakieś cuda (zakładki, kartki), więc może spróbuję???
    Mam wprawdzie już dwa SAL-e i nową miłość zwaną haftem koralikowym, ale.... raz kozie śmierć - jak się bawić to się bawić - zapisuję się :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  21. Hmm, też bym się chętnie zapisała, ale.... pkt 1 regulaminu -" przede wszystkim lub głównie hafciarsko-krzyżykowego" - na moim blogu haft jest tylko jedna z wielu spraw. Więc czy mogę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz :) pod warunkiem, że wszystkie wyzwaniowe prace będą wykonane przede wszystkim haftem krzyżykowym.

      Usuń
  22. Zgłaszam się. Pierwszy raz będę brała udział w takiej zabawie, mam nadzieję, że "podołam"

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja również się przyłącze do zabawy, z Wami raźniej będzie się wyszywało, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgłaszam się, ja też pierwszy raz będę brała udział w takiej zabawie. Bardzo chcę spróbować, kuszą mnie nowe tematy i prace:)

    OdpowiedzUsuń
  25. cały tydzień biję się z myślą zapisać się nie zapisać ale w takim towarzystwie miło spędzić czas :) więc zapisuje się :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Raz kozie śmierć, a co tam! Zapisuje się i ja :)
    Zawsze przecież można zrobić coś małego :D

    OdpowiedzUsuń
  27. No to i ja chcę wziąć udział w zabawie :-) Może wypracuję u siebie nową cechę charakteru, mam na myśli systematyczność ;-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Teraz rozumiem,że ktos nie rozumiał o czym chodzi w Tusalu...no bo nic nie rozumiem oprócz ..chyba zasad ,generalnie chodzi mi o tematy prac...buuuuuu chyba jestem przemęczona.
    szczęśliwego Nowego Roku !

    OdpowiedzUsuń
  29. Z przyjemnością zgłaszam gotowość do podjęcia wyzwania :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  30. Czy mogę spróbować? Brzmi to ciekawie. Pozdrawiam Teresa

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony po sobie ślad :)