01 lipca 2017

Wymianka owoocowa

Kiedy Kasia ogłosiła wymiankę owocową bez wahania zgłosiłam się do zabawy :)

Owoce to bardzo popularny i wdzięczny temat do wyszywania, trudno było mi się zdecydować co zrobić...

Zanim jednak zdradzę co i dla kogo wykonałam, pokażę cudny prezent od samej Organizatorki zabawy:

Kartka z owocowym inicjałem, notes i fartuszek na butelkę:


Kolejne prezenty to dwa wzory na kartki komunijne (podziwiałam już takie kartki u Kasi), kanwa, muliny i słodkości:


Z serca dziękuję! :*

* * *

Moja przesyłka poleciała do Jasiowej Mamy.

Owoce pojawiły się na kartce z inicjałem i na dwóch magnesach:




Do przesyłki dodałam wosk zapachowy,  przydasie i słodkości:


Paczuszka dotarła bezpiecznie i nawet się spodobała :)

Dziękuję za wspaniałą owocową zabawę :)

13 komentarzy:

  1. Super wymianka, cudownie się obdarowałyście :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prezenty i to w obie strony :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe obie paczuszki:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Udana wymianka.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne magnesiki:) Paczuszka od Kasi świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super prezenty otrzymałaś, a ja za swoją paczuszkę jeszcze raz bardzo dziękuję :) :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne prezenty :) gratuluję wymianki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne rzeczy dostałaś :) A od Cibie również wspaniałe.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny upominek przygotowałaś
    Jeszcze raz dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony po sobie ślad :)