30 grudnia 2017

Zaległości poświąteczne

W ostatnich dniach na wielu blogach pojawiły się posty poświąteczne - dziewczyny chwalą się wysłanymi i otrzymanymi kartkami. Przyszedł czas i na mnie.
Poczta w tym roku nawaliła na całej linii - niestety nie wszystkie przesyłki dotarły do mnie przed Świętami... Pokażę więc co dostałam do tej pory, a o jednej szczególnej przesyłce (która niestety utknęła po drodze) napiszę już w nowym roku.

W tym roku świąteczne kartki i prezenty dotarły do mnie (od lewej) od Sylwii, Kasi, Agnieszki, Małgosi i Ivony:


Sylwia do karteczki dołączyła zawieszkę z pieskiem:


Ivona zaskoczyła mnie wspaniałym prezentem - oprócz kartki i słodkości dostałam mulinki i dwa zestawy do haftu (coś czuję, że to pomysł na ozdobienie tusalowego słoika). Także moim córom coś się dostało - cudne filcowe maskotki:


Dziś natomiast dotarła przesyłka od Agnieszki - kartka, zawieszka, kanwa, przydasie i ogrom pięknych papierów:


Zawieszki od Sylwii i Agnieszki na choince:


Jeszcze raz pięknie Wam Dziewczyny dziękuję za kartki, życzenia, prezenty a przede wszystkim za pamięć i za to, że zawsze mogę na Was liczyć :*

* * *
A oto moje tegoroczne karteczki. Ta z domkiem M. Powella powstała w zeszłym roku, ale dopiero w tym znalazła nową właścicielkę ;)





A już jutro zapraszam na post z podsumowaniem roku 2017 :)

12 komentarzy:

  1. Śliczne karteczki. I te otrzymane i te zrobione.

    OdpowiedzUsuń
  2. A mnie szczególnie zachwyciły hafciki na Twoich kartkach - są urocze!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie piękne karteczki zrobiłaś i równie śliczne otrzymałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne kartki dostałaś i zrobiłaś!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne karteczki dostałaś i śliczne prezenciki:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te co zrobiłaś też są przepiękne:-)
      Pozdrawiam cieplutko:-)

      Usuń
  6. Sliczne kartki zrobilas, ciesze sie ze prezenty sie podobaly.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję w imieniu swoim i dzieci :*

      Usuń
  7. Krásne pohľadnice, aj ozdoby na stromček, iste potešili.
    Pekný večer a pozdravujem,
    A.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne karteczki zrobiłaś -cieszę się,że jestem właścicielką jednej z nich.Piękne prezenty otrzymałaś. Część moich kartek też doszła po świętach.

    OdpowiedzUsuń

  9. Śliczne kartki i prezenty dostałaś, przepiękne wyprodukowałaś. Ten magiczny domek jest mój, stoi na honorowym miejscu i cieszy moje oko. Bardzo Ci Haniu dziękuję za taką cudowną karteczkę. Ja się nie popisałam, ale obiecuję poprawę.
    Coraz częściej też myślę, żeby może jednak spróbować z tymi kartkami, że może jednak nie takie to straszne?? Ale to kiedyś, nie w tym roku.
    Pozdrawiam serdecznie Małgosia
    margoinitka.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony po sobie ślad :)