02 stycznia 2018

Imieniny miesiąca - temat lutowy

Wczoraj rozpoczęło się dziesięciodniowe linkowanie styczniowej kartki z monogramem.
Dziś - w lutowe imieniny miesiąca - ogłaszam kolejny temat:


Myślę, że temat łatwy, wdzięczny i na pewno lubiany :)

Zasady dla przypomnienia:
- w zabawie mogą brać udział tylko wcześniej zapisane osoby
- tworzymy jedną hafciarską kartkę na zadany temat
- główna technika to haft krzyżykowy, ale oczywiście można dodać scrapbookingowe dodatki (bazy, kolorowe papiery, scrapki, kwiaty, guziki etc.)
- kartka musi być nowa, nigdzie wcześniej niepublikowana, stworzona specjalnie do tej zabawy
- na przygotowanie kartki mamy miesiąc
- linkowanie na moim blogu odbędzie się w dniach 2-11 lutego
- kolejny temat podam 3 lutego

Życzę Wam przyjemnego wyszywania :) 

14 komentarzy:

  1. Super temat , powstaną na pewno cudne kartki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny temat i na luty będzie dla mnie jak znalazł, bo akurat i tak bym taką robiła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawy temat, nie mogę się doczekać interpretacji Uczestniczek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To chyba jakieś przeczucie, bo trafiłam w jednej kartce dwa tematy:) W styczniu zrobiłam monogram z motylem dla jednej synowej, a w lutym zrobię motyla z monogramem dla drugiej:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale super! Wstrzeliłaś się idealnie z tematem na luty. Akurat kartkę z motylem planowałam zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wdzięczny temat!
    Powstaną piękne kartki :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny temat, motyle, to mój ulubiony temat, więc się cieszę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny temat! Mam już wzòr:)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajna zabawa :) będę z przyjemnością podziwiać wasze prace :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Temat bardzo przyjemny, ja tęsknię za wiosną :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony po sobie ślad :)