04 marca 2018

Imieniny miesiąca - temat kwietniowy

Może to będzie dla Was zaskoczenie, ale na kwiecień też Wam nie zaproponuję wielkanocnego tematu ;)
Będzie za to wiosennie i... ogrodowo ;)



Mile widziane doniczki, kalosze, konewki i wszelkie narzędzia ogrodnicze :) ALE NIE kwiaty i bukiety - chyba że w doniczkach lub konewkach.

Zasady dla przypomnienia:
- w zabawie mogą brać udział tylko wcześniej zapisane osoby
- tworzymy jedną hafciarską kartkę na zadany temat
- główna technika to haft krzyżykowy, ale oczywiście można dodać scrapbookingowe dodatki (bazy, kolorowe papiery, scrapki, kwiaty, guziki etc.)
- kartka musi być nowa, nigdzie wcześniej niepublikowana, stworzona specjalnie do tej zabawy
- na przygotowanie kartki mamy miesiąc
- linkowanie na moim blogu odbędzie się w dniach 4-13 kwietnia
- kolejny temat podam 5 kwietnia

życzę Wam przyjemnego wyszywania :)

Przypominam, że od wczoraj trwa linkowanie kartek z babeczkami -> TUTAJ.

9 komentarzy:

  1. Och, jaki cudny temat:))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Haniu, ja nie wiem jak Ty to robisz, ale tematami idealnie wpisujesz się w moje zapotrzebowania kartkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie biorę udziału w zabawie, co nie przeszkadza mi w śledzeniu jej efektów. Świetny temat.

    OdpowiedzUsuń
  4. jaki super temat, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Haniu, chyba czytasz mi w myślach :) Ten temat już dawno za mną chodził, jednak do tej pory nie mogłam się zebrać, by coś stworzyć. Teraz nadarzyła się idealna okazja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No masz:) A ja dopiero konewkę wyszyłam:)Ale na tusalowy słoik:)

    OdpowiedzUsuń
  7. A to zaskoczyłaś mnie tematem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Normalnie padłam, ale nic trzeba zasuwać w poszukiwaniu wzoru :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony po sobie ślad :)